10 Ağustos 2005

*Adımlarım Emrimde *2

Kaçışlarımın listesini yapıyorum hafızamda ; bu uzun bir liste başlangıcı ve bitişi birbirine zıt ..virajlara giriyorum , mesafeler daralıyor, çizgi zikzaklara yönleniyor ve durakta bekleyen yaşam nefesi …Hayat ve kaçışlar ..N(ereye kadar ) kaçış ? Kovaladığım ne ? Ya yakalayamadığım ne? Bu kimliğin etiketi M(utsuzluk mu ) gurur duymalıyım bu uzun listeden .Sevdiğim insan Selçuk da bu listeye dahil olanlardan şimdi ..Adımlarıma emretme cesaretini nerden alıyorum ne çok güçlüyüm. Ben sevdiğim insanı, bir anda terk edebiliyorum hiç düşünmeden .Onun ne halde olduğu umursamıyorum bile .. Bundan bir ay önce Tuğçe Şafak Selim den ayrılmıştı. İntihar girişimi , verdiğimiz teselliler , sabahlara kadar sohbetlerimiz . Deli bu kızlar ya aşk adını verdikleri geçici duyguyla kendilerini ve yakınlarını perişan ediyorlar hiçte düşünmüyorlar neticeyi o iksir bedene ve ruha hükmediyor ; körün labirentlerde çıkış araması ve bataklıkta çırpınış .Bir müddet sonra yeni sürprizlere şahit oluyoruz beklenmedik …Gözlerime inanamıyorum bazen Bir ay boyunca Tuğçe ye yardımcı olmuştuk onu mutlu etmek için kızlar elinden geleni yapmıştı ve hain selim e öfke kusmuştuk .Kızı ne hale getirdi diye ..O hayat dolu , neşeli kişi yok olmuştu yerine yaşayan bir ölü gelmişti .Ya bu sevgi insanı nerden nereye getiriyordu böyle diyorduk ki okulun veda gecesi umulmadık bir sahne ile karışlılaştık aşktan deliye dönen Tuğçe hanım Doğukan la dans ediyor ve birbirlerine sevgi sözcükleri fısıldıyorlardı , ne çabuk unutmuştu Selim i Aşkın zavallı rengi ! Hayat bu kadar basit işte .Aşkın kalıbı , ölçüsü , zamanı , mekanı yoktur . Gönül her an her dk yeni bir başlangıçla dansa hazırdır ve melodi anda yaşananlar .. Bugün bu kapıyı zorlayan kelimeler yarın bir başka bestenin peşinde . Her yön bir başka akışa açılıyor ve noktayla sonlanan aşklar her yeni günün ilk ışıklarında yıkanarak tazeleniyor ve işte Tuğçe nin aşkı ki görevi eline alınca bakalım karşısına kim çıkacak. Yaz tatilinde Doğukan Ah aşk hep virgüllerdesin …Arkamdan birinin seslendiğini duyamayacak kadar dalgındım dönüp baktım Selçuk , dur işareti yapıyordu tabi ki durmadım .( devam edecek )

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home